Friday, 3 July 2015

once

Secara jujurnya aku dah benci untuk berkawan
Opss bukan taknak tapi sikap percaya pada orang ni
Buatkan diri kadang kadang menyampah

Aku tahu masa aku gaduh dulu
Ada yang report dekat dia tentang aku
Sekarang kau dah puas belum kawan?
Lupa aku tak layak nak bahagia macam korang.

Dan secara jujurnya aku pun bosan
Nak tengok perangai yang bajet baik kau tu.
Sumpah bosan.


Tuesday, 30 June 2015

Degil

Masa aku tulis entry ni
Aku mula terfikir memang dekat dunia ni tak ada ke
Yang faham perangai aku.

Kadang kadang sedar yang diri ni
Memang degil sangat degil
Jangan cabar tahap kedegilan aku
Owh lupa hari ni puasa tapi dari semalam aku tak jamah sebutir nasi.

Bukan kuat tapi ego aku kuat.
Kan dah cakap tadi aku ni degil.
Macam mana lah nanti orang nak tahan dengan aku
Kalau degil macam ni aku selalu memberontak
Kau dapat bayangkan?
Kuat dugaan untuk kali ini
Harap Allah bagi lagi kekuatan
Untuk tempuh satu satu.