Saturday, 3 May 2014

HATI

Siapa yang akan tahu perempuan ni selalu menangis dalam hati dia.
Depan kawan kawan depan keluarga dia mampu tersenyum.

Perempuan mana yang tak kuat
Bila tengok kawan dia bahagia
Tiada siapa yang tahu

Awak selamat berjaya esok
Saya malu nak send text
Good luck muhammad Fazrul

Thursday, 1 May 2014

Ajarkan Aku

Kau boleh pergi jauh dari realiti
Kau boleh buat apa yang hati kau gembira
Kau boleh buat semua tu.

Kau bicara seperti
Tak pe yang sakit nanti kau.
Kau yang pilih
Kau tanggung sendiri

Aku benci bila hati dirembat
Aku benci untuk tipu hati sendiri
Aku benci pura pura bahagia

Satu hari nanti kau harus ingat
Aku antara perempuan
Yang hati nya berkecai
Sedikit bahagia pun tiada untuk dia

Kau tahu tak apa yang terjadi sekarang
Dia jadi hati kering
Aku sendiri takut
Kalau kalau aku benci lelaki

Bro ajar aku macam mana nak chill
Aku perlukan.