Tuesday, 30 June 2015

Degil

Masa aku tulis entry ni
Aku mula terfikir memang dekat dunia ni tak ada ke
Yang faham perangai aku.

Kadang kadang sedar yang diri ni
Memang degil sangat degil
Jangan cabar tahap kedegilan aku
Owh lupa hari ni puasa tapi dari semalam aku tak jamah sebutir nasi.

Bukan kuat tapi ego aku kuat.
Kan dah cakap tadi aku ni degil.
Macam mana lah nanti orang nak tahan dengan aku
Kalau degil macam ni aku selalu memberontak
Kau dapat bayangkan?

No comments: