Thursday, 2 May 2013

Nukilan may :)

Assalamualaikum,rasanya sudah lama tak update blog ni,adalah dalam 4bulan,bukan sebab tiada masa untuk mengupdate cuma malas dan tiada cerita yang menarik untuk dikongsikan. selepas 4 bulan berlalu dan kini saya kembali, yeawh dengan perasaan teruja ni jejari runcing terus menaip tanpa berhenti.macam pelik bunyinya.hehe :)

Rasanya baru semalam masuk tahun baru 2013, tapi itu semua hanya mimpi, bangun nurul bangun !! sekarang dah bulan mei. sekejap masa berlalu ,banyak dugaan ,rintangan, tapi hidup mesti di teruskan.

Kadang kadang tersa diri ni dah tak diperlukan di dunia. ya Allah ,apa yang aku merepek ni.keluarga,kawan kawan sentiasa ada untuk diri ini,walaupun ada satu masa tu kita rasa lemah,lemah sampai rasa semua yang kita buat ni salah,orang di sekeliling kita hanya pandang remeh macam tiada perasaan,kutuk,cerca,hina bagaikan satu hobi bagi mereka.

Bangkit lah wahai nurul,mungkin mereka tidak mengerti apa itu hidup, apa itu sakit,apa itu gembira.mungkin tak semua benda kita boleh terima, simpan dalam hati membuatkan diri rasa lebih terluka. menangis salah satu cara yang boleh buat diri ni tenang, ramai yang kata aku lemah selalu menangis. sebenarnya aku mencari kekuatan dalam diri ini untuk teruskan kehidupan ini,cuba untuk tidak memikirkan tapi aku gagal .gagal untuk berbuat demikian.

Pengubat luka ni,hanya dengan mendegar suara dia, melihat senyuman nya. bagiku itu lah cara untuk diri ni tidak lagi terluka. Sakit,perih selalui menghatui diri ni.kadang kadang terfikir di mana salah ini yang buat hati orang lain terguris.

Kita hanya manusia biasa yang mungkin akan melakukan kesilapan.teruskan hidup ni. ubahlah cara pemikiran  macam ni wahai nurul.

Sepatah dua kata yang ingin ku sampaikan padamu, dirini tak mahu kehilangan mu, dirini tak mampu untuk membenci, dan dirini hanyalah seorang yang hanya menginginkan dirimu.apa yang aku dambakan dalam kehidupan ini. harap semua ini bukan mimpi.segalanya akan menjadi kenyataan. dan saya hanya mencintai awak sepenuh hati saya. i love you muhammad fazrul.


No comments: