Thursday, 30 July 2015

spesis kawan

Agak lama dah perhati kan benda macam ni.
Ke yun sorang je yang perasan?
Spesis kawan yang kejap datang kejap pergi tu macam biasala
Tapi jenis kawan yang kau anggap dia kawan baik
Tapi dia krikk krikkk lebih kan pakwe dia.
Ke yun dulu pun cemtu ( tanya je)
Spesis yang macam ni bukan tak suka
Tapi bosan wei, macam hidup kau dengan bf kau je.

Ramai juga kawan yun yang ada pakwe okay je dengan kawan kawan
Dan ada ramai juga yang lebihkan pakwe tettttt
Orang kata itu macam hal peribadi
Mungkin dia ada sebab cemtu so dia layan kawan kawan dia biasa je
Cuma untuk kau yun, sabar je la
Mungkin ada hikmah.
Senangkan hati orang selagi mampu.

No comments: