Tuesday 31 December 2013

tolong mengerti

Minggu ni sahaja aku dah banyak kali meminta minta
Maafkan khilaf aku
Manusia yang biasa ,manusia yang sering melakukan kesalahan
Aku minta maaf
Aku tak bisa bertahan,aku terlampau cemburu
Aku sakit dengan semua ini

Terseksa?
Mungkin aku ,tapi biarlah aku yang merasa
Maaf kerna aku meninggikan suara
Bukan pintaku,aku mahukan secebis kasih sayang
Daripada kamu

sayang?
Memang aku masih sayang
Tapi aku harus pergi
Kerna kau terseksa dengan aku dan kau bahagia bersama dia
Maaf aku lukakan hati ini

Hati aku dipenuhi dengan daun daun yang layu
Tiada lagi bunga yang mekar semekar hati aku berbicara
Aku perlukan baja untuk menyemai benih yang baru
Dimana benih itu bisa buat aku bahagia kembali

Aku menangis lagi
kerna orang yang aku cintai lebih bahagia sekarang

kerna setahun yang lalu dia terseksa
Maaf kerna aku membuat kau terseksa

Aku rindu semua kenangn kita
Setiap kata kata kau ucapkan masih segar diingatan
Aku rindu akan dirimu
Tapi biarlah rasa itu aku matikan dengan sedikit perasaan membencimu

Kehadapan awak,
Saya masih rindu awak dan saya masih sayang awak
Ikhlas dari saya Nurul Atiqah untuk awak yang pernah menjadi putra dalam hidup ni.

No comments: