Monday 11 November 2013

kalau jatuh buat aku kuat

Kali ini kali kedua kau buat macam ni
Sakit tu macam biasa
Airmata yang mengalir tu ibarat tiada surut
Cuba nak kuat 
Tapi hakikatnya aku perlukan seseorang

Kiriman tu ringkas 
Tapi boleh buat hati jadi tak keruan
Kata orang itu adatla bercinta
Ya boleh diterima
Tapi sampai bila sampai hati aku sendiri
Sakit bila nak bernafas
Sampai mata aku buta sebab menangis

Semua ni permainan duniawi
Kadang aku turut terjebak
Merungut yang entah tak dimasuk akal
Kadang terasa bagai ditusuk sembilu
Tapi hati yang degil
Terus bermain dengan duniawi ini

Apa yang aku butuhkan
Seorang yang menjadi konkkrit di belakang aku
Yang mana bila aku jatuh 
Dia ada untuk aku dia ada untuk kuat kan aku

Cuma sekarang aku kecewa 
Kecewa dengan sifat kau
Yang sering kali bila aku tanya
Kau mencari salah aku kembali

Biarlah hati yang lara ni akan tetap jadi bara.
Aku janji 


No comments: